Wednesday, February 29, 2012

Suka suki di malam hari

Bismillahirahmanirrahim...

It's been a while since my last update. Too busy with studies, preparations, dan yang paling sibuk adalah berulang-alik Penang-KL untuk uruskan hal bapak. Oh, bapak was admitted and undergone a minor surgery. First time in my life faced with this situation yang seriously membuatkan keserabutan.

Not a good start for 2012. Banyak benda yang jadi. Benda yang buat aku terfikir. Benda yang buat aku belajar about life.

"Tak semua yang kau rancang akan berlaku, mungkin nasib tak menyebelahi aku" - penakut, Yuna.

Kita kan hanya mampu merancang.. Semua yang jadi ada hikmah.

Officially, aku dah tolak tawaran sambung belajar kat Oxford tu. Memang semua orang cakap rugi. Peluang sekali seumur hidup. Sapa takmo p? Suma dah plan cantik dah. 4 years kat sana, beranak pinak kat sana (ok berangan)..haha.. Kan? Bunyi sangatlah bahagia. But then, lots of things I need to consider. My parents, his parents, myself and beliau. Hmm, bak kata kak aishah, memang tak sempat nak balik pun kalau emergency apa2.. Doa dari jauh ja.. Ohhh sad sad..

Takpala, nanti dah kaya sikit, boleh berholiday kat sana. Apadahal. =p


.............................


Saya mendapat hadiah iPad jadi sajala nak menaip belog menggunakan iPad. Haha. Ok bai!


P/s : Ada org tu demam rindu letteww. Esok kita jumpa naaaa...
P/s/s : Saya dah kembali berRV...haha...gila la tak jadi kerja la Minda oi!!!

Oihh..banyak sungguh kawan rapat yang nak bertukar status..rosak la program diet iollss... -_-"


- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments: