Friday, August 26, 2011

26th

"oooo balik kampung~~ oooo balik kampung~~~"

kuih raya : check!
kek coklat : check!
Kuih siput : check!


Satg dalam pukol 3 pagi camtu dah nak gerak balik Penang terchenta (janji melayu~ takto la actual gerak pukol brapa). Tunggu beliau bangun tidoq dulu la baru leh tau pukol brapa balik Penang.. ohoi~ Driver perlukan rehat secukupnya. 

Raya tahun ni tak beli baju pun. Takdak feeling raya pun actually since dah tukaq status jadi student. Cuma haritu dapat la kasut raya free. Makasih incik harimau kerna bagi bonus raya. Tempiasnya dapat la kat ceq~ haha.. =b

Dulunya raya, kuih raya semua order, maklumla buzy kerja. Tunjuk sana tunjuk sini. $$ pun banyak la mengalir laju. Sikalang? Kuih buat sendrik la~~ Nama pun student. Banyak masa terluang. (Dr kata proposal submit lepas raya, Alhamdulillah). So bertungkus lumus buat kuih raya dengan Norul Husna. Kisah bermula bila cik Miah buat drama sedih tahun ni dah kurang sorang anak dia belanja dia kuih raya. -_-"

Mak, kuih tahun ni precious okek!! Titik peluh adik menguli tepung tu semua. haha. Lagik mahai dari kuih2 lain. =b

Tahun ni punya raya harap maaf. Tak dapat la bagi kat sapa2 pun duit raya. Menunggu dengan tangan terbukak ja kot2 sapa2 nak bagi duit raya kat ai~~ *wink wink*

Entri ni untuk mengucapkan 

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin. Halalkan Makan Minum saya, Hasminda Binti Hassan. Selama saya hidup 25tahun ni kat bumi Allah. 

Kepada sapa2 yang saya penah wat salah.. Saya mintak maaf sangat2. Seriously saya dulu sangat jahil dan childish. Buat benda ikut perasaan. Hopefully semua salah saya dimaafkan agar tak perlu lah saya mencari anda di akhirat kelak. =)


...........

Ada orang tu raya sakan tahun ni. Mentang2 incik harimau bagi bonus~~ =b


menshoping kat OU~


macam kanak2 ribena..


<3

rambut raya uollls~~ haha



0 comments: