Thursday, March 3, 2011

hari pertama sebagai tester

tester? haha..bukan macam test benda dan jadi tester. salahkan incik programmer. not me. he is the one yang reka cipta nama ni suma. =b

jaga student jawab test = tester
semak kertas jawapan = marker

rosak rosak..oh btw, hari ni hari pertama aku jaga student jawab test. subject communication. err camna aku leh sangkot ngan communication? ntah aku pun takto. abaikan. bila masuk hall tu rasa some sort of booster kat dalam diri ni. rasa semangat, happy, enjoy..tahla tak reti nak describe. and i dont know why..(perhaps sebab bukan aku yang nak jawab test tu. ah that's for sure.haha)

kanak-kanak gigih jawab test communication


and suddenly semua flash back kat otak ni. macam mana dulu aku jawab test. penat lelah tulis, ingat rumus, ingat teori, dan yang paling penat is penat meniru.. haha. serius penat! tapi i got through it well. oh excellent kot!! haha..(patutla hidup tak berkat)


well i think this is it..im happy with current condition. biar la duit tak semewah dulu and getting worst, tapi aku really tenang. this is what i want. this is what i need. i guess.


mak, bapak, family kat penang..
did i tell you guys that i really miss you?? miss home??

oh i miss semuanya..badly!!!


..minda..

0 comments: