Sunday, February 6, 2011

kucing jantan jiran kurang bermoral

ini buat aku sedar yang Kiki dah anak dara bila datang 2 3 ekor kucing jantan mengorat2 si gadis kurungan aku tu. haha. oh takde niat nak mengurung tapi lepas kes Kiki hampir dirogol sampai terberak2 buat aku kecut perut. beliau sangat kecil untuk mengandung. perlu bataskan pergaulan. chewah! haha.

tapi tadi kucing jantan jiran yang gebu sangat cuba mengorat dengan mengencing habis sangkar Kiki. deym! busuk ok! mahu aku sula jugak kucing tu.


....................


cubaan diet gagal setelah 3 hari di shah alam. masakan mak tak dapat nak dihalang membuatkan aku makan nasik tanpa henti. oh eksesais pun dah tak buat ok! jogging ngan cycling dah 3 hari tak buat. perut makin kedepan. aiyok! baik! perlu menjadi pendiet tegar! mulakan dengan selasa. haha. kenapa perlu selasa tak esok? sebab esok mahu memadu kasih jadi perlu makan makanan menggemukkan. dah berbulan2 tak berdeting. saya sangat rindu! (abaikan perjumpaan sekejap2 di KL. haha)


esok perlu ke 'tempat kerja'. Esok baru boleh putuskan samada perlu belajar sepenuh masa atau separuh masa.

incik programmer tanya kenapa perlu pergi jugak esok sedangkan dah tahu hati ingin apa sebenarnya?

ya. saya mahu jadi pengajar. mahu mendidik. tapi saya juga mahu menjadi anak yang kenang jasa. lebih dari segalanya. beri saya peluang. kalau dah ditakdirkan itu rezeki. saya pilih itu. tapi cita2 takkan saya sia2kan. 

terima kasih cinta untuk semua sokongan kamu.. 


mode : baru pulang otak ting tong. tido seharian. haha.


which road to choose?


..minda..

0 comments: