Monday, January 10, 2011

mengharapkan outcome yang memberangsangkan untuk segala kesusahan sekarang

mungkin ada dalam hati perasaan penat..
give up.. mungkin kalau aku sorang2 dah lama dah give up..
ntah..rasa banyak sangat dugaan..halangan..lepas satu..satu..

mungkin ada yang terasa bila aku luahkan statement ni. tapi seriously, with no doubt. yang pekerja di uitm sangat super duper lembab dan menyusahkan. and sangat pandai putar belit cerita demi to cover their asses. pathetic!

i am so lucky to found Dr Norlida and having her as my supervisor. i know that ini lah jalan yang Tuhan atur untuk aku. and i am definitely redha. cuma penat. tapi biasalah.. nak dapat suatu yang indah..mesti la beginning yang taik. haha.

cuma yang aku tak puas hati is that.. why some people need to treat some other people badly? i mean, tak boleh ka treat manusia lain dengan penuh kebaikan without kira pangkat or siapa orang tu? after all, mereka pun manusia ciptaan Tuhan jugak. kan?

my experience for the past 2 weeks adalah mereka di uitm treat me badly, cakap kasar, tak hormat, but until Dr Norlida spoke with them, then only mereka mereka itu melayan aku sangat fuuhh~ gigi gusi tu suma lagi lembut dari lidah.. ergh! typical malay.


syg,
i am so grateful to have you by my side. to be there always and tolong ny segalanya. without you. ny takkan leh nak daftar, sewa rumah, and everything.
you are my savior that i've been dreaming about every nights. *chewah*
ny yakin, you are the one for me. insyaAllah.
i hope that you will be my only one.


kak,
bukan niatku untuk menggertak kamu..haha
hg kakak aku dunia akhirat kak.. thanks for everything..
bertuah diriku punya kamu..chewah~


..minda..

0 comments: