Monday, December 13, 2010

si putih atau si atih?

wa baru dapat kucing baru..(baru kebas dari umah abang wa)

wei memang sempoi kucing kali ni..putih and warna mata dia selalu tukar2.. setakat ni aku dah detect 3 warna dia tukar ikut suka hati dia.. pink pink merah, biru, ngan putih jernih..pastu kalau mata dia putih jernih tu, macam ada bintang keliling..memang sempoi.. bikin wa jatuh cinta.. lalu wa cilok..


malam ni beliau tidur dengan aku.. cuma tak sure nama dia sebenar putih atau atih sebab anak buah aku kejap2 panggil putih..pastu atih..aku pun konfius..pastu kucing ni pun konfius dengan nama dia..


best part is beliau berak dalam toilet..haha..senang kan? aku bukak pintu toilet pastu dia berak..fuh~ memang meluap2 rasa sayang kasih cinta kat dia..

tapi part yang tak best is....


dia pun nak menyebok main plants vs zombies and sibuk2 nak taip sekali kat lappy aku ni.. *dh bp banyak kali dok delete retype sebab si putih ni menyebok~* nasib baek ko comel putih!


oh ingat nak letak pic dia kat sini..tapi orang tua2 pesan takleh letak pic kucin nanti umoq depa pendek.. hahah..tak pecaya tapi better dont kan?? lalalal~~


daaaa~~

p/s : demmit! esok wa sudah start kilija... haih~!!!



..minda..

3 comments:

LupaPasswordBlogger said...

hahaha...crita ini membuatkan ak sedikit gentar maw menjengah lg ke banglo Bkt Kecil~

*putih bangasawan sbb dpt tdo atas katey...kesian tuah.."nasib ko la tuah..ikut keturunan atok moyang ko la..Tuah jaga pagar!!"

hahahaaha

KonpemLupa said...

eh....lupa!
tuah dah x da...

*slalu konpius kiki n tuah..

hahhhaha..

*ak pelupa yg sgt konpius kekadang

emilyrockz said...

kat umah dh ada 3 ekor kucin..hahaha