Friday, June 11, 2010

si gemuk yang buhsan

hi si sesat.
aku sihat deyh ari ni.. makan gila banyak sampai nak meletup perut.. bila nak eksesais? ah~ jangan tanya la soalan tu. penat mau pikir. eksesais tu dah jadi azam aku tetiap hujung minggu dan awal mula minggu. tapi end up makan bertambah banyak..eksesais? jangan harap. oh lupa nak cakap. berat aku tambah 2kg. best kan? perut makin ke depan. tapi takpe la. alasan sedapkan hati bila tengok perut sendiri adalah "senang nanti baby selesa dok dalam perut. ruang besar". haha! oh minda. jangan bangang sangat! sila kuruskan badan ok?


esok aainaa kahwin. ya ya. dia tu kawan rapat aku dulu masa sekolah. tapi ntah. aku pun tak bole blah ah nak rapat ngan dia dah. meby sebab benda lama jadi. kitorang pun dah renggang kan? neway, congrates dear babe~~ semuga bahagia dunia akhirat. adoi. esok mau pakai baju apa? bosan seyh nak attend kenduri2. serius aku malas bersosial sangat. kenduri kendara sesak ah. tak minat.



eh, aku tak paham la why Dell's laptop having fan kat bottom of their lappy? kau paham? bangang ah Dell. dah la cepat panas. lappy plak sat2 dok padam. ergh~



aku pun lagi tak paham kat dua ekor makluk perangai cam setan. bajet bagos padahal taik. pegi mampus la. demmit!



daa~

p/s : cinta ini membunuhku.. haha. kat winamp tengah ada lagu ni. macam best plak. tapi dear~ ur love makes me feel alive.. aum aum~~ :-*

0 comments: